2006-08-20

24 och 42

Om tjugofyra timmar börjar skolan för mig. Uff! Åttan, here I comes! Jag orkar faktiskt inte, det är ungefär hur många dagar som helst till jullovet och jag vill vara ledig, umgås med dem jag älskar och bara njuta helt enkelt!

Imorse tog jag en powerwalk innan frukost, hade precis vaknat så kan inte ha sett klok ut, men men. Den rundan tog 42 minuter, och vid Johannelund såg jag en råtta som var säkert femton centimeter, UTAN SVANSEN! Ska iväg och fira farfar med en lunch om någon timme, ska bli mysigt, och Astrid kommer ju, <3 Älskling! Om två veckor är det "barnvälkomnande" för henne och jag ska typ bära henne :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså du är så duktigt, som går powerwalk och allt. Jag vill också vara så duktig. >.<

Anonym sa...

Skönt att jag inte är den enda som har lov-ångest..! ;P
Men glöm inte höstlovet..;D Fast...det är ett tag tills dess...:(