2006-08-27

Carolina Gynning


Titel: Ego Girl
Författare: Carolina Gynning med hjälp av Ingrid Carlqvist
Genre: Självbiografi


Jag tittade inte på Big Brother när det gick och löpsedlar kommer och lika fort glömmer man bort dem, så jag har aldrig haft någon tanke runt Carolina Gynning, jag har liksom aldrig brytt mig om henne. Men så köpte bästis hennes självbiografi och jag fick låna den av henne, och jag är glad att jag har fått skapa min uppfattning om Gynning genom att läsa HENNES berättelse, och inte sätta ihop en egen med hjälp av löpsedlar och Big Brother-snuttar.
Jag tycker att hon verkar som en person som man kanske borde se upp till eftersom att hon verkligen vågar vara sig själv och prova saker, men det är klart att alla har olika uppfattningar om allt och alla, men jag kommer aldrig kunna se henne som en uppblåst bimbo.
Boken rekomenderas varmt (:, men ha gott om tid när du börjar, du kommer vilja sträckläsa den!

/ Cornelia

Inga kommentarer: