2006-08-24

joggingtur

Har precis kommit ut ur duschen efter min lilla joggingtur, var väl ute i dryga halvtimmen och för att vara första gången på jag vet inte hur länge är jag rätt nöjd.

Min SO-lärare berättade för mig att jag kommer hamna med två jobbiga nior på projektet, får se om han har rätt. Han ville nämligen inte berätta vilka det var. Aja, om det blir för jobbigt får jag väl vara sjuk andra halvan, det är väl inte hela världen. ^^ Jag kan iaf vara med dem jag gillar på rasterna, så det blir ju bra. Fast jag hade ju inte haft något emot att vara med Mimmi, Erika, Helena eller någon av dem.

Jag saknar Elin så hemskt mycket, jag kan inte inse att hon inte går i vår klass längre, fan! Så fort jag hör någon som har mp3n på så högt att det hörs ut tänker jag på henne, <3.

Inga kommentarer: