2006-08-26

kassaboksjäveln

Jag hatar att föra kassabok, visst det är jättebra att hålla koll på sina pengar och skit, men när det inte går ihop blir det FETT jobbigt.. Just nu står det att jag ska ha 85 kronor mer än jag har, men vad har jag gjort med dem pengarna? Snälla, hjälp mig?!

Har köpt en röd Gina Tricot, som funkar till bara ben eller leggings. Har även klippt mig och luktar apelsin i håret :D det luktar gott ;). Fan fan fan! Mamma har typ kameran efter båtturen och hon är och handlar så ni får inte se den underbara, röda skapelsen för 149 kronor och inte heller hur håret ser ut numera, det är iofs. bara toppat, but still!

Pernilla & Charlotte var söta, as usually. De sjöng bra och var glada och nice.

Dagens +: Att jag hittade min outfit till barnvälkomnande, i världens bästa färg!
Dagens -: Att kassaboken inte går ihop sig!

Inga kommentarer: