2006-08-22

klaar

Nu har jag faktiskt varit duktig, för jag drog all jävla reklam för alla uppförsbackar, när det började ösregna och jag typ delat ut hälften satte jag mig i en busskur och väntade och när det värsta gått över fortsatte jag, fast det fortfarande regnade. Imponerade, ha?
Nu sitter jag och skriver i loggboken, har precis kollat på Nanny och sen ska jag kolla på Vänner, Joey och Gilmore Girls. Eventuellt Morden i Midsummer också, det får jag väl se lite granna.

Imorgon ska jag träffa Sofia efter skolan, och vi skulle kanske bada med skolan.. Jag vill inte X( Jag gillar att bada, men med skolan? No thanks. Sen ska jag hänga med Sofia när hon klipper sig, ska typ kanske köpa ett sidenband till Astrids barnvälkomnande, om jag bara visste vad jag ska ha på mig! Får kanske vänta med det köpet...

Kram, Cornelia

Inga kommentarer: