2006-08-22

skolan är slut


OK, nu är skolan slut för idag i alla fall... Vi har fått våra loggböcker, typ stora och blå? Aja, vi har fått lyssna när vår engelskalärare och mattelärare pratat med oss om betyg och sen har vi varit i mentorsgrupperna. Hinner inte skriva så mycket nu, ska dela ut reklam, men ikväll tänkte jag sammanfatta min läsutmaning över sommaren. Sen blir det självklart Gilmore Girls också, <3, jag har saknat den serien. I alla fall lite ^^. Ska äta lite mellanmål och sen sortera färdigt alla reklam och till slut ska jag dela ut den.


Hörde förresten att det hade varit 914 blixtar igår. I Stockholmsområdet! I stan hade det tydligen varit värsta kaosen, och jag och Annie satt glatt inne vid datorn och spelade The Sims 2.

Playahead.com funkar inte, jag vill skriva en sak till bästis, fan också! <3

Inga kommentarer: