2006-08-25

we are the winners!

VI VANN! :D Det var värsta häftiga känslan när jag såg Crulle komma springade jag bara hoppa och skrek "Här är jag Crulle! Här Här!" Och så skrek jag typ till Cissi och Erika "Fkytta på er" JAG LEDER!". Och så sprang jag till Mimmi och VI VANN! :D :D Weeei!

Nu sitter jag och äter köttsoppa och läser lite bloggar, bland annat min mammas träningskompis dotters blogg, Mitt år i USA. Hon ska plugga där i ett år och eftersom att jag också funderar på att göra det så bad jag mamma fråga om hon hade någon blogg eller så, och det hade hon :). Hon verkar i alla fall ha det jättebra. Jag vill plugga där i typ andra ring och sen vill jag åka dit efter gymnasiet som au pair, det verkar jätteroligt och många tror att jag skulle passa som det.

Ska gå ut och klippa gräset sen tror jag, hjälpa mamma lite på traven.. Imorgon blir det Kista eller stan, själv eller med någon kompis kanske. Ska köpa lite grejer, bland annat något att ha på mig på Astrids barnvälkomnande. Jag längtar!

Projekt på måndag.

/ Ciao!
Cornelia

Inga kommentarer: