2006-08-27

yoga & rönnbär

Riktig höst för mig är att sitta och mysa under en filt med en bra bok och varmt te/varm choklad när det vräker ner ute, men lika mycket rönnbärskrig i parken. Det är riktig höstkänsla, det var väl inte bara på mitt fritids som vi kastade rönnbär på varandra? Haha, de är så lagom stora och gör inte ont att få på sig, men rönnbär. Det är riktig höst!

Ska snart ta och yoga lite för att mjuka upp mig inför morgondagen, sen ska jag ta ett bad eller dusch, får se vad jag väljer. Det är liksom skönt att ligga i badet, men jag blir så uttråkad efter en stund, däremot i duschen kan man stå och tvåla in sig och bara låta varmvattnet rinna. Hihi, hög mysighetsfaktor. Nu längtar jag bara efter riktigt höstruskväder, ja, jag längtar. I alla fall lite. Och med hösten kommer ju massor av bra saker också.. Exempelvis: patrullhajk alá Järven, tjejkvällar med flickorna, bra tv-program på kvällarna och onsdagar med scouterna och OC <333.

Kraam Cornelia

1 kommentar:

Anonym sa...

låter bra med yoga. det är så skönt :)