2006-09-05

dela ut reklam

Sista gången idag! Men, det krävs två omgångar och har bara gått en av dem så ska ta och pallra mig ut igen snart. Ja, blir iaf typ 81 kronor och 72 öre rikare, så I'M HAPPY! Och det är värsta motionen och styrketräningen! Reklamen är ju inte direkt lätt!

Vi hade bara två lektioner idag, först Bild/Slöjd från 8.20-10.50, sen hade vi lunch och 11.50-14.20 hade vi matte. Båda lektionerna gick bra, faktiskt. Jag har vant mig vid min grupp nu och trivs rätt bra i den såå :D.

Ikväll blir det Gilmore Girls, dusch och tortillini (hur det nu stavas?). Hade hoppats på Vänner och Joey också, men hinner nog inte med det.. Eventuellt hinner jag hem till Joey.

Bye!
Cornelia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite gratis motion är alltid trevligt!

Anonym sa...

Great sharing this.