2006-09-13

förkylning påväg

Jag orkar inte bli förkyld! Sitter och tampas med en NO-text och tyckte det gick riktigt bra tills jag kom till en uppgift som jag inte förstår. Samtidigt försöker jag förbereda mig för redovisningen om vad Kristdemokraterna tycker om olika frågor inför SOn imorgon, på fredag blir det skolval och jag vet vilka jag tänkter rösta på, but it's a secret!

Scoutmöte ikväll, ska bli så härligt med är så förkyld :S. Ska typ fixa mat strax, ska typ värma pommes och äta fördiggrillad kyckling till, det är perfekt! <3

Dagen har varit topp, först slöjd, sen flummig engelskalektion och till sist svenska. På slöjden har jag nästan börjat på ett par pyjamasbrallor, vi har börjat rita av mönstret. På engelskan var vi bara tjejer så då blev det flummigt ^^.

Inga kommentarer: