2006-09-02

uttråkad

I'M BOOOORED!

Vill ut och springa, men det är mörkt och läskigt. Prövade att yoga, hoppa hopprep, situps & armhävningar, det funkar inte! Jag vill röra på mig men ja, inte är roligt!
Sen vill jag shoppa! Jag vill köpa något riktigt fint, smycke eller klädesplagg, jag vill köpa en DVD-box att mysa med i höst och jag vill köpa en HÖG med böcker som jag kan avverka en efter en. Jag vill! Jag vill! Jag vill!
Jag har så tråkigt, borde kanske gå och lägga mig, men är ju klarvaken. Datorn är tråkig och resten av familjen kollar på fotboll/stryker. Jag skulle vilja pyssla med någonting, städa eller göra något! Men vad? Vi har liksom inget hemma. Jag skulle vilja ha ett pysselskåp. Skulle kunna baka, men då vill man ju äta det och jag känner mig tillräckligt onyttig utan det, thanks.

Kram,
Cornelia

1 kommentar:

Anonym sa...

jag skulle också ilja ut och shoppa nu! Nya vyxor, smycken, smink och sånt.. men de kommer det nog inte bli på ett bra tag tyvärr.. :(