2006-10-28

(Bilden: Gudmor (min faster) och hennes gudbarn (min syssling) på landet i somras, kärlek!)

Imorse när jag vaknade grät jag. Hade en dröm som lika gärna hade kunnat hända på riktigt och jag var glad att jag inte behövde gå till skolan och kanske råka uppleva det.

Ska passa bästis kusiner ikväll och sen ska vi sova hos dem. Föräldrarna ska iväg till grannarna på middag och vi ska ladda upp med godis och filmmys så det lär bli trevligt. Innan det bär av dit ska jag läsa ut min bok, den är så bra! Sen tänkte jag ta en promenad också, höststormen är det inga spår av längre och solen skiner och allt känns helt okej. Jag älskar hösten, mycket!
Fick två sms igårkväll som jag inte kan läsa eftersom skärmen är helt pangbomkraschtrasig, det stör mig! Tänk om det var något viktigt? Känner mig helt tom utan att ha mobilen att förlita sig till, fast jag kan ju i alla fall ringa med den, det är ju bra.

Inga kommentarer: