2006-10-30

Can’t you tell you’ve been all over me like a spell - I know, I never wanna let you go (Stuck in my heart - C21)

Chattar med massor av trevliga människor, Tove och Vendela och några till.. Annars har jag hunnit med att kolla på Passport to Paris med Olsen-tvillingarna och den är väldigt söt. Hade dessutom engelsk text för den är köpt över internet från USA. Det är en typisk tonårsfilm utan någon mening, men den är så gullig! Precis som alla andra MK&Ash-filmer. Såg When in Rome igår, men med svensk text, och den är så himla gullig. I lördags såg jag Mitt liv som popstjärna och New York Minute och det är ju samma sak med dem, men jag älskar sådana filmer! Det är riktig höstlovskänsla att se fyra filmer på mindre än två dygn.

Igår var jag hos Annie till typ 10 och vi snackade och kollade på When in Rome och några avsnitt ur MK&Ash serie Two of a kind. Fett söta, (a). Sen garvade vi fett mycket också, det var mys. Och vi åt pizza, Hawaii för mig, och jag åt upp en hel pizza! Det har jag aldrig gjort förrut.. Jag förstår att ni blir väldigt imponerade :).

Får se vad jag hittar på idag, skulle behöva en hårinpackning... Men får se (; kanske ska ringa någon.. Eller iaf åka någonstans..

Kram, C

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tycker du var väldigt cool som åt en hel pizza själv!