2006-10-20

Dagen har varit.. slapp och jättetrevlig! Tekniken gick bra, han tyckte att jag hade gjort min läxa bra och det är ju alltid trevligt. På spanskan fick jag veta att jag hade VG i spanska, men att jag låg precis på gränsen till MVG men att hon inte ville sätta för högt betyg i början + att jag skrev receptet på kladdkaka på spanska! Sen var det varmkorv med bröd till lunch och ketchupen tog typ slut när det nästan var min tur, men jag fick i alla fall :).
På matten fick vi tillbaka diagnoserna, det hade gått bra för mig och jag började på den röda kursen och hann med 15 tal och då har jag bara 35 tal kvar, men vi skulle kanske skjuta upp matteprovet till tisdagen efter lovet, men man kanske vill göra det på fredag för annars glömmer man ju bort.. Menmen, får se. Man kanske inte ens får välja!

Ikväll blir det bio (Djävulen bär Prada) med flickorna, i alla fall Emma, Annie och Steffi. Kanske Gilda, Malin och Alexandra så det blir trevligt!

Kram, Cornelia

Inga kommentarer: