2006-10-20

Ett inlägg om två saker som jag saknar.


Den första är Paris. Eller egentligen inte Paris, eller det också såklart. Men när jag satt och åt pannkakor som blev över från igår så kom jag ihåg hur goda creepsen i Paris var. Det är inte creepes som vi är vana vid i Sverige, det är vanliga pannkakor och sen har man typ någonting på. Alltså, det är som pannkakor men de är så mycket godare och ja, jag saknar de mycket! Det var så himla gott att äta där i värmen. Allt vi åt där nere var väldigt gott. Jag längtar tillbaka, så mycket! (bilden är från ett målarområde vid Sacre-Cour, Paris)

Den andra saken är Astrid. Jag håller fan på att längta ihjäl mig efter henne. Fan fan fan att de inte bor i Sthlm, då skulle jag kunna träffa henne nästan jämt, men 18 november smäller det. Det är bara det att det är hur lång tid som helst dit! 29 dagar för att vara exakt (jag har en nedräkning i loggboken). Hoppas att de kommer upp hit någon helg innan, det skulle vara så toppen!

Inga kommentarer: