2006-10-01

Fixat i rummet, dammsugit och suttit upp fotografier och gratulationskort på snedväggen, även valt ut fler bilder som jag vill ha framkallade och som ska upp i taket sedan. Weei! Jag gillar människor som har fotografier, det ger alla rum en personligare touch. Och jag menar, man vill ju gilla sig själv, right?
Snart blir det hamburgare och sen ska jag antingen ta en powerwalk eller yoga eller göra lite step ups, får se vad jag känner för lite senare, troligen blir det powerwalk om jag ska göra det när det fortfarande är ljust ute, fast yoga skulle också vara mysigt.. Blir nog yoga trots allt.
Älskar att gå på hösten, nästa helg kanske man skulle ta en cykeltur till Riddersvik eller Lövsta och ta en promenix där, får höra med några komisar kanske.

Kramar,
Cornelia

Inga kommentarer: