2006-10-03

I Kellys blogg hittade jag utmaningen om att lista fem stycken ovanor/egenheter som man har.

  1. Gnager bort nagellack när det har försvunnit lite längst upp i kanterna och efter ett tag biter jag då ned dem, inte alltid men ofta. (Jag försöker sluta, försöker verkligen!)
  2. Har värsta humöret när jag har min "period", får utbrott för ingenting och behöver slå någon ungefär hela tiden. (Svårt att göra något åt, får skylla på hormonerna!)
  3. När jag duschar kopplar jag bort i princip allting och står och sjunger väldigt falskt! (& jag älskar att duscha jättemycket!)
  4. Älskar att hålla på och plocka i mitt rum. (Weird! Jag gillar t.o.m. att dammsuga det!?)
  5. När jag inte kan somna går jag in och lägger mig i pappas säng och somnar direkt. (Bara för att jag känner mig lugn när jag får sova hos mamma :D)

Inga kommentarer: