2006-10-12

Idrotten var rolig idag :) Mitt lag ägde alla andras, tack för det G, L, F och S. Man är tre lag och ett lag är i mitten och så ska det försöka kasta bollar på de andra lagen när de springer :P eller något sånt. Efter det delades ett av lagen upp, inte vårat, och sen körde vi fotboll, basket och innebandy. Alltså, P (läraren) säger typ "två fotboll" och så ska de två som står först i varje lags led spela fotboll. Jag gjorde illa BÅDA MINA FÖTTER, det gör fortfarande ont.

Sen hade jag ont i huvudet hela dagen, men fick i alla fall MVG på mitt NO-brev! Woo! :D

Engelskavikarien är tråkig, jag vill att I kommer tillbaka! Hon kommer nog på måndag :D.
Ska plugga spanish now ;D Vi har prov/test om el restaurante imorgon :) Haha, hoppas att det kommer gå bra i alla fall... Sen ska jag göra matte också, måste jobba på ordentligt nu, känner mig bra när jag fattar typ allt :).

ÅH JAG LÄNGTAR EFTER KONFALÄGRET! På tal om konfirmation så har jag fått ett papper om olika aktiviteter. Ska kolla lite på det och sen bestämma mig för vad jag vill göra, man måste göra minst två stycken!

Kramar, Cornelia

Inga kommentarer: