2006-10-31

Jag och Sofia åkte och simmade istället för att gå på museum, 1 km = 40 längder! Det var väl duktigt av oss? Efter det åt vi hamburgare och sen gick vi till resebyrån och tog massor av kataloger med fina bilder! Jag vill resa bort! Det går bra med Spanien fast Thailand, USA och mycket annat funkar också, jag går med på det mesta, men jag vill till solen! Jag vill sola och bada och äta fina glassar och ha det slappt (I SOLEN!)! Sen köpte vi godis, men jag fick ge hälften till min lillebror för att vi skulle få datorn, jag och Sofia alltså... Sen spelade vi Sims, det var roligt! Speciellt när hon fick en dotter som vi döpte till Ariel (mamman hette Esmeralda). Jag älskar att följa människornas liv, det är roligt och så får man kämpa för att komma högt upp i deras karriärer och man får inreda deras hus och det är jätteroligt.
Pratar med Vendela i högtalartelefon, det är roligt! (a) Älskar dig gumman, (h)

Kram, C

Inga kommentarer: