2006-10-07

Mulet & pustigt ute, känns skönt att sitta inne i pyjamas och raggsockor.
Har spanat lite på gymnasium i vårt kollegieblock som är fullspäckat med reklam för olika skolor, vi fick dem ju gratis ^^, alltså skolan...

Hade nog gått vilt till inatt, vaknade nämligen utan pyjamasbyxor. Haha XD
Ska träffa Sofia senare idag och sen ska hon sova här och imorgon ska jag kanske till landet och träffa Astridhjärtegrynet, åh vad jag längtar! Resten av familjen får träffa henne ikväll, jag har ju Sofia att ta hand om. <3 Det var så länge sen jag träffade henne, så jag gör det med glädje! Älskar dig bästis!

Ska gå och göra te och bre ostmackor... Sen idag kanske jag ska höra om M eller I är hemma, då kanske jag kan få prova deras The Sims 2 Arbetsliv..

Kramar, Corneliiia

Inga kommentarer: