2006-10-19

Skolan idag var okej. Först spelade vi basket på idrotten, det var roligt faktiskt :). Brukar inte gilla bollsporter så mycket, men mitt lag var faktiskt grymma ^^. Och jag gjorde mål! Wohoo! Sen hade vi läsning och jag började läsa "Saker min flickvän och jag bråkar om", den verkar faktiskt rolig även om den verkar vara lite.. udda :P. Sen fick vi god lunch (kyckling i vitlök och timjansås) och efter lunchen hade vi engelskagrammatik. Sen hade vi SO och vi gick igenom nästa uppgift (tidningsartikel om en händelse under franska revolutionen).
När vi slutade väntade jag typ 30 minuter på E och sen väntade vi i typ 45-50 minuter på M. Sen gick vi hem till E och grattade hennes syrra som fyllde 18 och sen satt vi i hennes rum och snackade + fikade och sådär. Träffade hennes hund, Elsa, som är så himla fin! Jag gillar hundar!

Det var jätteroligt att träffa E, jag har saknat henne hur mycket som helst och visst, jag tänker på det ibland, men när jag gick hem var det liksom... när jag är med henne märker jag hur himla mycket jag saknar henne, för hon är så lätt och prata med och så uppriktig, mot både sig själv och andra, och det är till stor del därför jag älskar henne, för att hon är annorlunda! Och jag saknar henne, jävligt mycket alltså! Självklart var det jätteroligt att träffa M också, men det är inte samma sak, träffar ju henne i princip varje dag, men hon är också väldigt speciell. Så himla gullig och sådär!

Jag tycker att det är jättejobbigt att träffa föräldrar som jag inte känner, speciellt om det är så att kompisen börjar bråka med föräldrarna när man är där... Då blir det riktigt pinsamt tycker jag. Men vissas föräldrar är det lätt att träffa (: E föräldrar och hennes syster och sådär var det jättelätt att träffa, inte för att jag pratade med dem länge men det kändes ändå helt naturligt. Samma sak när jag var hemma hos M och träffade hennes mamma och brorsa, det kändes också helt naturligt. Har ju inte träffat henne pappa än :).

Inga kommentarer: