2006-10-23

Tjejsnack fungerar på så sätt att man varje vecka får x antal frågor på mail om ett speciellt ämne. Bli medlem du också.
Vecka 43 - Resor

När reste du senast?
- När jag var i Paris i somras, det var mysigt.
Vilka länder har du besökt?
- Thailand, Finland, Danmark, Spanien, Cypern, Frankrike och Österrike.
Drömresemålet?
- Jag vill väldigt gärna åka tillbaka till Thailand, men annars Californien.
Roligaste reseminnet?
- Åh vad svårt. Men måste nog säga Paris och Disneyland för det var så himla häftigt att vara där, ljusparaden på kvällen var hur häftig som helst. Men när vi byggde värsta bigga fördämningarna i Thailand var också häftigt, och att besöka FantaSea och deras show och buffén. Det var sjukt coolt.
Tråkigaste reseminnet?
- En av mina klasskompisar hade varit i Thailand julen innan vi var där och han hade berättat om att de hade ridit elefant, från januari 2003 längtade jag efter det och när mamma och pappa i augusti berättade att vi skulle åka till Thailand var det det enda jag visste att jag ville göra. Men just den dagen när vi skulle göra det var jag magsjuk och spydde i princip hela tiden och så åkte vi på värsta kringelikrokvägarna, not so good. Men jag red elefant och kökade lime i salt för att thailändarna sa att det skulle hjälpa. När vi kom tillbaka till hotellet på kvällen spydde jag upp limeklyftorna och låg och kollade på "En prinsessas dagbok" på hotellet när familjen satt och åt middag.

Inga kommentarer: