2006-11-06

(Bilden: Jag, julafton -93)

GUD VAD JAG ÄR TRÖTT! Var asflummig påväg hem från Vällingby för jag är verkligen otroligt trött och de som åkte förbi i bilarna måste ha trott att jag var full eller något, jag vinglade för att jag garvade så mycket åt ingenting. Egentligen skulle jag kunna lägga upp hundramiljoner flumcitat, men ni får nöja er med ett.. :P

Dagens citat:
Cornelia: Jag såg en så himla söt unge på IKEA igår..
Emma: HAHA XD Och under den satt det en lapp som det stod: "9 månaders unge, flicka, finns även i blått och grönt"
I skolan idag var det fint :) På NOn repeterade vi kroppen eftersom vi har prov nästa vecka och det var ingen spanska då vår lärare var sjuk och det inte fanns någon vikarie, ibland har man tur! Jag, Emma och Annie gick till Vällingby istället och åt på McDonalds och handlade lite grejor på Åhléns. Jag vill att det ska bli jul, jag vill klä granen och jag vill vänta på tomten! Det är MYSIGT!

Nu har jag precis räknat klart talen pappa gjorde till mig igår, känner att jag har koll på det här nu! Allt med i-tal, kvadratrötter, Phytagoras sats och whatever! Jag kan det nu och det känns bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmanad! :)

http://joh.webblogg.se/061106110423_utmaning.html