2006-11-12

(Bilden: Sofia, min bästa bästa bästa bästa vän, älskar dig!)

Värsta roliga sammanträffandet igår! Jag är aldrig i Västermalmsgallerian men igår var ju jag och Sofia där, åt och kollade i affärer och sen träffade vi Astrid med föräldrar och min faster! Det var jätteroligt och hon har blivit så himla stor.. Jag liksom vände mig om jag bara "där är astrid" och Sofia också och sen såg vi My, Anders och Hanna!
Sen sov Sofia hos mig, vi skulle åka buss från Vällingby med skulle behöva vänta jättelänge på 116 och så kom 541 och vi tänkte att vi kunde gå av vid Krossgatan! Men när den inte körde förbi Krossgatan kom vi på att det är 543 som går förbi där och sen fick vi sitta vid Statoil länge och vänta på 119 men sen kom Sofias mamma och hämtade oss, tack och lov!

Nu är farmor, farfar, mormor, morfar och faster här på farsdagfika. Jag har fått en jättefin väska av Hanna som har varit i New York, tack tack tack jag älskar den och jag längtar ihjäl mig till nästa helg!
Sofia och jag har typ bara kört Djurliv och kollat på film, det var mysigt och jag börjar bli jättebra på Djurliv.

Kram, C

Inga kommentarer: