2006-11-19

(Bilderna: Jag & min skatt,
1) Astrid fit for fight i Raplh Lauren-klänning,
2) Nybadad och torkad
3) Hon tyckte det var hur roligt som helst att bada!)
OK, jag har varken gjort SO eller bild, men ska bara blogga lite snabbt och sen blir det full fokus på Amerikanska Revolutionen.

Det har varit så himla mysigt och så himla roligt och jag har fått hålla och leka med henne hela tiden! Vi började med att gå runt i Norrköping, kolla i affärer och fika gånger 2. Sen åkte vi hem till dem och drack te och badade Astrid för hon lyckades spy ner sig själv ganska ordentligt kan jag tala om, det luktade inte gott! Sen gick hon och la sig och vi åkte och hyrde film (Jersey Girl) och när vi kom tillbaka låg hon och krälade i sitt babygym, så söt! Sen låg vi där med henne och kollade på tv och så tills det var mat, oxfile & bakad potatis (hur gott är inte det?!). Sen matade vi henne med majsmos och potatismos och sen gick hon och la sig. Då åt vi efterrätt, glass med hallon, och sen kollade vi på filmen och åt godis. Filmen var helt okej, den var söt.
På morgonen kom My in med Astrid vid åttatiden och sen satt hon hos mig och mös och sen åt vi jättegod frukost, lekte lite med Astrid och sen strax innan elva gick vi ut och tog en promenad. När vi kom hem från den hade Astrid somnat och jag och Hanna fick pastasallad så att vi skulle stå oss på hemresan. Sen var det dax att åka och vi pussade och kramade på Astrid, nyvaken, och ja. Det var hur mysigt som helst, (a).

Inga kommentarer: