2006-11-05

Blev nöjd med SOn, fast det var svårt att få in egna åsikter och slutsatser utan att få det att låta konstigt, det är ju trots allt en tidningsartikel. Pappa ska göra mattetal till mig så att jag kan repetera, vilken tur att min pappa är så bra på matte (a).
Lägger nog upp bilder från festen imorgon istället, orkar inte nu. Fast, kanske senare. Man ska aldrig säga aldrig. Får se vad jag gör nu, ska nog köra lite sims tror jag, det är alltid trevligt.
Förrut vann jag en mp3 i en tävling, men den fick mamma och jag har fortfarande inte fått något för det, så jag ska få The Sims 2 Arbetsliv, men vill prova Djurliv först för tänk om jag tycker att det är roligare? Då har jag liksom slösat bort de pengarna ;) Eller något sådant.
Måste välja en mobil också, om den är för dyr måste jag typ lägga till själv, men samtidigt vill jag ju ha en fin en, såg en fin men jag vet inte..

Kram, C

Inga kommentarer: