2006-11-16


Dagen har varit jättebra, i alla fall om man tar bort mensvärk & träningsvärk & att det vräkte ner när jag gick till och från Vällingby med Annie. Jag älskar den som uppfann paraplyet, tack!

Sovmorgon först, härligt! Sen svenska och SJÄLVKLART var jag den sista av dem fem som skulle redovisa, bajs men det gick bra i alla fall. Sen på lunchen fick vi FÄRDIGKOKT potatis och sen skulle jag och Annie ringa Emma och höra hur det var med henne. Men min mobil la av när jag pratade med henne så vi fick låna lärartelefonen och sen fick vi veta hur det hade gått på matteprovet, jag hade 33/40 på niornas prov och jag är jättenöjd :). På engelskan kollade vi på filmen Psycho och sen var väl.. bra? Lite udda, han var äkta schitzofren (hur det nu stavas) men den var lite bra i alla fall. Sen slutade vi och jag tog medmig Annie till Vällingby och köpte hårtoningsfärg, mamma ska snart hjälpa mig med det.

När jag kom hem hade lillebror precis fixat varm choklad till sig själv och erbjöd snällt mig den, tack så mycket! Sen hjälpte han mig att fixa iordningen skotorken då mina ankelboots var dyngsura...

Nu ska jag skriva rent SOn, har redan gjort spanskan och sen ska jag försöka hinna med några matteblad också. Förresten, jättemånga sa att klänningen var jättefin och då blir man så himla glad, speciellt när de inte bara tänker det utan även säger det.

Sen hade Cissi klippt sig jättefint i håret, önskar att jag också vågade prova något nytt och ändra frisyr så mycket!

Inga kommentarer: