2006-11-08

Hann inte skriva någonting igår, sorry. Orkar egentligen inte skriva idag heller, så det blir lite dagens istället.


Dagens händelse: Vendela har namnsdag, grattis!
Dagens bästa ämne: Engelskan när vi bara är tjejer och pratar mycket..
Dagens roligaste: När jag och Annie trodde att Emma var ledsen och vi satt och kramade henne tills hon typ kvävdes XD
Dagens tråkigaste: Öhm.. Att jag har ont i bakknäet!
Dagens kortspel: Stress, jag gillar, Annie gillar inte :D
Dagens äckligaste: Maten i skolan! Jag fick äkta fettklumpen i min köttgryta.. :\
Dagens godaste: Chokladen jag fick av Annie, tack gumman!
Dagens bästa: Att det är OC, gud vad jag är kär i det programmet!
Dagens sämsta: Att det är så jävla kallt på morgnarna!
Dagens låt: Forever Young, den är så underbar!
Dagens tvprogram: The OC, vad annars?
Dagens samtalsämne: Ebba Grön & Emma Röd (a)

Inga kommentarer: