2006-11-13

Hittade en ursöt klänning på JC, lite somrig och volangig men jättefin till svarta jeans och troligtvis fin till leggings/tights också, men jag är lite osäker på den. Det är öppet köp i 7 dagar så ska skriva in i loggboken att jag måste fundera på det, men jag får se. Ska prova till lite allt möjligt och ja, om jag inte behåller den kan jag ju köpa något annat istället :).
Skolan var helt okej, matteprovet var idag och jag tänkte plugga ikväll men hade ju pluggat förra veckan och det kändes som att det gick bra så det är ju bra.. På spanskan hade vi en vikarie som pratade jättetyst och som var mycket strängare än vår vanliga och ja, vi fick en skrivuppgift och den ska vara klar på fredag (vi hade lektionen idag på oss) och vi har aldrig skrivit längre och ihopsammanhängande texter förrut, men jag tror nog att det ska gå bra..

Tidigare: Skola & Vällingby med mormor
Nu: Dator och sjunga :)
Senare: Plugga NO, äta, kolla på tv...
På tv: Nanny, Vänner och Outsiders
Dagens låt: Britney Spears - My Only Wish (This Year)
Dagens köp: Skjortklänning från JC
Dagens möte: Friendsmöte
Dagens mest oväntade: Matteprovet, men det gick bra!
Dagens bästa: Shopping med mormor (a)
Dagens sämsta: Vikarien på spanskan pratade jättetyst...
Dagens garv: Någonting på lunchrasten, kommer inte ihåg vad det var men.. ;)
Dagens ord: Friendsa

Inga kommentarer: