2006-11-16

Sovmorgon idag, ÄLSKA! När jag gick upp hade alla andra gått och nu sitter jag här och myser med en kopp te och ett glas apelsinjuice + två uppätna ostmackor. Funderar på att spela lite Djurliv efter att jag har klätt på mig och gjort mig i ordning men det beror på vad klockan hinner bli.
Det regnar ute, jag tycker att regn är mysigt, bara det hinner sluta när man ska gå ut. Ska till Vällingby i eftermiddag och köpa hårtoningsfärg, mamma lovade att hon skulle hjälpa mig ikväll och jag lovar att jag ska lägga upp en bild på det och en på klänningen som jag köpte med mormor i måndags. I helgen ska jag ju som bekant till Astrid, 1-3 december är det slapparhajk och 2-6 januari är det PL-kurs, någon mer som ska på den (scouter alltså!)?

Kram, C

Annie: Hej, jag heter Blixten vad heter du?
Jag: Hej jag heter hundbajs!
Jag: Hej jag heter Blixten och är katt, vem är du?
Annie: Hej, jag är hund och heter kattmat!
Annie: Hej, jag är Blixten, vem är du?
Jag: Hej, jag är hundbajs!

Gud vad vi garvade, älskar dig söto!

1 kommentar:

annie sa...

nämen vad gulligt du har skrivit :P