2006-11-01

Ursäkta mig men, HUR FAN KAN DET SNÖA FÖRSTA NOVEMBER?!?!?!?!?! Jag vill inte ha snö, okej om det varit en månad senare men var fan har hösten tagit vägen? Det har inte var tillräckligt många bra höstdagar för att det ska kunna bli vinter än. Jag vill vill vill vill vill inte inte inte inte inte ha snö än! Hur svårt kan det vara att låta den vänta i en månad eller en och en halv? BAJSKORVSVÄDER! Vaknade av att det blåste så djävla mycket imorse, trevligt? NEJ!

Idag kommer iaf Andrea, ska kanske klä på mig innan hon kommer (; Det vore ju trevligt. Har sagt till mamma att vi ska laga middag, men får väl höra om hon vill ^^. Men hon brukar faktiskt vilja och det är ju värsta kul att laga mat så..
Har varnat henne om att jag MÅSTE kolla på OC, för idag börjar det ju äntligen (som om någon missat det?!). Ska ladda upp med Sommar&Sol-te och näsdukar, för jag tror att jag kommer att gråta hemskt mycket ;) Men äntligen äntligen äntligen äntligen börjar OC igen :D :D :D (a) Jag har längtat sen i maj och jag är SÅ GLAD!

Har spelat lite The Sims 2 nu på morgonen och ska snart kolla lite på mobiler på blocket :D Sen ska jag klä på mig, tror jag iaf :) Klockan är ju ändå halv tolv.. :P

Kram, C

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag va precis tvärtom, blev skitglad att det kom snö..:p
Men men, smaken är som baken...;)