2006-12-30

Jag har ont i huvudet, ont i halsen och är illamående men har tagit en Ipren så det kanske blir bra snart.

Igår var jag först i stan med Gildoow och efter det åt vi thaimat och sen kom Sofia och hon har sovit hos mig. Vi körde Monopol med bror hela kvällen igår, jag förlorade såklart! Sen sov jag sista natten i mitt gamla rum, idag har vi nämligen flyttat in i mitt nya rum! Bilder kommer imorgon & jag bara älskar det! Det är i och för sig lite kallt här :\, och alla möbler finns inte ännu (skrivbord + liten bokhylla som ska stå bredvid min stora) och kläderna hann/orkade jag inte lägga in i garderoben men fixar det imorgon. Åh, jag är kär! <3

Alla andra ser fram emot nyår, varför? Pappas gamla kompisar med respektives och ungar (varav den äldsta är 12 och kille) kommer hit så jag kommer väl sitta i mitt nya rum, haha! Men 2007 kommer bli jättebra, jag hoppas verkligen det! PL-kursen inleder ju året, sen Idre med Annie på sportlovet och konfaläger med bästis första veckorna i juli. Sen kanske Spanien/Italien i september med släkten (pappas sida) och sen finns det säkert något mer att längta efter.

Men nu ska jag försöka sova, lägger upp lite alla möjliga bilder imorgon. (Både här och i bilddagboken). Och en liten bokrecension på "En plats som kallas lyckan" Sov gott, gott nytt år!

Inga kommentarer: