2006-12-09

Nu har Vendela varit här, jättemysigt! Vi kollade på Hus i Helvete, Sing a long, Extra extra & Harry Potter och de vises sten och det var allmänt najs. Sen åt vi mackor också, jag åt fett många med allt möjligt på :D. Sen fick jag två julklappar av henne också, hon fick bara en av mig men vad det är, det är en hemlis för hon läser min blogg och ska inte öppna julklappen förrän på julafton och då är det ju lite tråkigt om hon vet vad det är. Men det är fint, hoppas jag att hon tycker i alla fall :).

Hennes mamma ville ta med sig vår ytterdörr hem för den är blåå! Men vi ville inte det, för då skulle vi ju frysa XD. Och sen är den tung så hon hade nog inte orkat bära den ändåå, men vi sa att om hon fick loss den och orkade bära den så skulle hon få den, men hon provade inte ens.. Man undrar ju varför (;!

Ha en trevlig kväll, imorgon blir det plugg för hela slanten! Wish me luck!
/ Cornelia

Inga kommentarer: