2006-12-07

So little time so much to do, i like to spend my days with you..

Ja, fullt ös all the time! Kort sammanfattning av veckan som varit:

Måndag: Skola och sen konsert med The Real Group, thaimat innan på Kejsaren (ligger precis bredvid Kungshallen). Jättegott och en superbra konsert, tröttare än tröttast när vi kom hem vid elva halv tolv.
Tisdag: Skola, gymnastik första lektionen, somnade precis innan i typ någon minut. Efter skolan julpyssel med farmor och hennes syster och jag hann med en hel del julklappar :). Kollade på Vänner, Ugly Betty och Grey's Anatomy (som var så grymt underbar, Derek är ju så kär i Meredith, han och Addison borde verkligen ge upp sitt äktenskap eftersom han går ju ändå bara och suktar efter Meredith! Snälla, låt det ordna upp sig mellan dem!)
Onsdag: Vaknade vid halv ett på natten och trodde att jag behövde gå upp och sen vid trappan såg jag att den bara var halv ett och sen gick jag ner och la mig på soffan och sov där ;) Skola och sen Solna Centrum med Annie, men vi köpte ingenting. Sen snabbt hem, åt och åkte till kyrkan. Det var en jättemysig gudstjänst och sen spelade vi pingis efteråt, jag var jätte(host)bra! Sen OC på kvällen (som för övrigt var helt underbart, men jag tyckte så grymt synd om både Summer och Marissa. Marissa för att den där jävla Volchok är ett svin som behandlar henne som skit och Summer för att hon... blev så grymt full och allt! Men det blev ju Summer&Seth igen och Ryan höll om Marissa i alla fall lite och han kysste inte Theresa och ja :) (a) Jag älskar OC!)
Torsdag: Imorse vaknade jag utan pyjamasbrallor, och jag hade dem på mig när jag somnade! Drömde en mardröm också, drömde att alla glömde bort min födelsedag och det var hemskt! Skolan var bra, jag är jättstolt över att jag klarade både handstående och bakåtkullerbyttor på idrotten! Sen Vällingby med Emma för att lämna tillbaka en bok och ett upphittat lånekort och nu sitter jag här! Idag fyller Astrid 200 dagar, :D

Inga kommentarer: