2007-01-19

nittonde januari

Hellu!
Idag har jag varit i skolan, vår spanskalärare ska flytta och vi ska få en ny. Bajs! Men det finns väl inte mycket att göra åt saken mer än att hålla tummarna för att vi får en bra och rolig!
Efter skolan var Jennifer här och det var fett nice. Vi typ pratade massa och det var urmys, kul att träffa henne igen eftersom det var typ ett halvår sen (om man bortser från i onsdags när vi inte hann prata så mycket!).
Om en stund ska jag typ gå ner och kolla på tv med familjen, mys. Vi har dipp och grönsaker och det är ju gott. Har precis laddat ner Nokia PC Suite så att jag kan fixa över bilderna från mobilen till min laptop också, har ju tappat bort skivan smart som jag är.
Senare ikväll ska jag fortsätta läsa Anne Frank's Diary och sen ska jag sova. Imorgon blir det bio med Petra, vi ska se Rosa haha!
Funderar på att byta till en annan blogg, men får se hur jag gör.
Puss&kram, <3

1 kommentar:

Anonym sa...

aaah rosa, den vill jag också se :DD försöker hitta någon som vill gå på den, men typ ingen verkar vilja. ts. du får berätta hur den var sen. <3