2007-01-01

Så, jag skulle alltså till Coop Forum och handla balsam, Coca Cola och godis. Jag tänkte att eftersom det är nyårsdagen kanske de har stängt men jag kollade på deras hemsida och det stod inget speciellt så jag gick det, men of course var det stängt! Så jag traskade vidar (i hemsk blåst!) till Coop Konsum eftersom jag verkligen behövde i alla fall två av sakerna jag skulle handla. När jag kommer dit är det, tack och lov, öppet, annars hade jag väl ruttnat. Jag plockar på mig fyra bananer, en och en halv liter Coca Cola, lite godis och ett Barnängenbalsam. I kassan berömmer hon vårat MedMera-kort där vi har en bild på hela familjen från Disneyland, framför Törnrosaslottet. Påvägen hem äter jag upp en av bananerna och nu sitter jag här med ett glas cola och packningshögar!

Dagens jag är tacksam för: att jag inte är lat utan orkar gå och handla XD

Inga kommentarer: