2007-01-16

sextonde januari

Dagen har varit allt annat än lugn. Först började vi klockan 8, det är fan omänskligt tidigt! Då hade vi matte, sedan svenska och efter det idrott. Till lunch fick vi kebab men det var sån jävla kö så jag tog selleribiff, pitabröd och grönsaker! I matsalen satt det en lärare (och många fler människor, of course!) som hade byxorna så att man såg halva hans stjärt. Not a very nice look!
Efter lunchen hade vi so och vi pratade om kristendomen och till slut hade vi no och det var kul. Vi förkolnade (?) socker och annat roligt och vi fick sluta 30 minuter tidigare.
Efter skolan gick jag med Emma och Annie till Vällingby och jag lämnade tillbaka en bok på bibblan och lånade några om Kanarieöarna till vårat realiaprojekt på spanskan. Sen köpte jag en concealer och en fralla på Pallas. Till slut gick vi till simhallen och hade träning, afrikansk dans! Det var så sjukt roligt, jag funderar på att flytta till Afrika, haha! Men grymt jobbigt!
Sen gick jag och Annie hem och nu har jag duschat (bytte duschritual för den delen!) och fixat mat, blodpudding, bacon & ägg. Jag tycker om det!

Imorgon har vi sovmorgon och börjar halv tio! Sådant gillar vi! Nu ikväll är det Vänner, Ugly Betty och Grey's Anatomy som gäller! Full tvkväll med miljontals koppar te.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter kul! :)
Jag och några kompisar skulle ha kommit och provat på igår, men det krockade tyvärr med öppna hus på olika gymnasium, så vi kunde inte..:/ Men det verkar kul..:)