2007-01-18

sjuttonde & artonde januari

Igår så hade vi sovmorgon till halv tio och det var så skönt! Sen hade vi världens segaste dag, so, svenska och hemkunskap. På hemkunskapen fick vi se en film om städning och det var väl inte riktigt väldigt intressant ;D. Efter skolan gick Annie hem till mig och vi snackade och snackade och sen lagade vi mat, falukorv och snabbmakaroner. Sen gick jag till scouterna i regnet och där hade vi organisationstävling och i min patrull var vi två stycken men vi vann ändå! Men jag blev ihjälmobbad för att vi var så dåliga på orientering under PL-kursen.

Idag var jag i skolan och vi hade beeptest (jag fick 6:3) och sen hade vi engelska, so, engelska och läs. Det var lungt. Sen åkte jag och Annie till stan och var på Weekkday och köpte två par jeans till henne. Sen var vi på Tacobar och fick Nacho de Lux istället för Nachotallrik och det var bra! Sen åkte vi hem och nu ska jag göra engelskaläxan och kolla på OC.

Imorgon ska jag träffa Jennifer efter skolan och på lördag ska jag och Petra på bio och se Rosa. Fett nice, de är fett underbara båda två! Kärlek! <3

Inga kommentarer: