2006-09-26


Dagen har varit nice, först fotboll på idrotten och ännu en gång fick jag bevisa för alla att jag inte har någon bollkänsla, yes yes yes! Sen hade vi matte, det tycker jag är helt OK, fast idag hade vi bara genomgångar om något som var way to easy. Efter det var det svenska och vi fick någon ny text som vi ska öva citat - tanke på. Sen äcklig lunch och efter lunchen NO-labb där vi pratade om matsmältningen. Jag har verkligen lärt mig massor av saker i NOn den här terminen, till skillnad från förra året. Efter NOn var det SO och vi hade smålektioner om grundlagarna, det gick rätt bra tror jag och jag ritade kungafamiljen fett snyggt. Det är inte orginalversionen på bilden här över, men rätt lik ändå :D.
Sen var jag och A i V-by, vi åt på Pallas :D. Sen var det Girls Only och step ups, man känner sig jätteduktig och svettig efteråt! När jag kom hem fick jag inte upp dörren så jag gick in till grannarna och G fick hjälpa mig. PIINSAMT!

Inga kommentarer: