2006-09-25

Hemstudiedag var mys, träffade Annie kvart i elva och vi gick till V-by och åt lunch på McDonalds (McFeast Fullkornsmeny). Sen lånade jag en ny engelskabok på bibblan, den verkar typ handla om konst eller något sådant. Vi hade spanska men spanskaläraren var sjuk och vi hade vikarie och fick jobba själva, men det gick rätt bra. Vi skrev våra restaurangdialoger.
Nu håller jag på och läser igenom NO-texten om blodets cirkulation, hoppas att den inte blir så rörig bara...

Bästa i helgen: "Äre fest eller?"
"Öhm.. Inte direkt"
"Amen va så rå!"
"JÄVLA BÖGAR!"

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej gumman!

Vad bra att du tror dom kommer gilla mig :P hehe.
Om du också går på temahelgen i februari så kommer ju vi ses där :D

Din klänning var skitsnygg!

Cornelia sa...

självklart ska jag på den :D bara den inte krockar med tjejhajken! :( men det får jag se till att den inte gör!

tack så mycket :) den är värsta mysig också!