2006-09-24

Det var mys i kyrkan, träffade C och E från min gamla klass och pratade lite med dem och sen sjöng vi fyra psalmer (och jag kunde 2!) och efter det gick man iväg med "sin" grupp och pratade lite. Såg Karin och det var grymt roligt att träffa henne! Senast var ju typ i somras, på strandsatt. Haha! Sista dagen fick vi typ en gott&blandat-påse som vi skulle dela på hela avdelningen med jag, Karin och Karin tog den själva, det var lättast :).
Det verkar som att det kommer bli jätteroligt iaf, ska gå på minst 5 gudstjänster den här terminen och minst 5 nästa termin också, men det kan nog bli OK. (Därför inför jag nu en ny kategori som får heta Konfirmation, där jag skriver lite om det)

Kram,
Cornelia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad!

http://stilic.blogg.se/250906092941_bst_kldda_kndisar.html#comment

Anonym sa...

Konfa är inget för mig.. men det är ju kul att de som vill hålla på med det kan :-)