2006-09-27

Idag: Skola, läxor, scouter :D
Igår: Var jag i skolan och sen var jag i V-by och step-uppade, Gilmore Girls på kvällen.
I förrgår: Hemstudiedag, V-by med A... Sen spanska i skolan och plugg på kvällen.
Imorgon: Skola och träna glosor
I övermorgon: SUPERFREDAG! Skola och sen mys.
Humör just nu: Glad, överenergi
Väder: Typ OK
Bästa egenskap: Öppen, lätt för att bjuda på mig själv
Sämsta egenskap: Kan få utbrott för ingenting
Favoritmånad: Augusti, tycker att det låter så fint
Tv eller film: Beror verkligen på, men film är alltid mys!
Bok eller tidning: Beror också på, men bok om jag vill läsa, tidning om jag vill slöläsa
Arbete eller skola: Skola
Morgon eller kväll: Morgonstund har guld i mun
Klädsel just nu: Mjukis, rosa kofta, Disneyland-linne
Sällskapspel eller Tv-spel: Beror på, men sällskapsspel är härligt!
Kramas eller pussas: Kramas
Promenad eller bio: Båda, men gillar promenader
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: Båda, men sommarharlvåret KJOL, numera byxor eller klänning
Senast sedda film: John Tucker must die
Komiker: Ingen aning...
Skådespelare: Jennifer Aniston
Artist: Vet inte...
Stamgäster på din blogg: Vet faktiskt inte ;D
Förhållande eller singel: Är singel, men förhållande vore mys
Kärlek eller vänskap: Vänskap, alltid!
Glasögon eller linser: Inget..
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: Städat, annars får jag panik!
Restaurang eller hemlagat: Beror på humör ^^
Tävling eller lek: Lek, blir så himla stressad av tävlingar!
Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Är svag, skulle hellre vara stark
Brun eller blek: Är blek, brunt är finare
Favoritbutiker: Yves Rocher, H&M, Gina Tricot mfl.
Favoritnöje: Dator, skriva, vänner, läsa, shopping!
Favoritmat: Kött!
Händer eller fötter: Inget, hatar både mina fötter och händer!
Sparare eller slösare: Sparare, är himlans snål!

Inga kommentarer: