2006-09-26

Senast sedda film: John Tucker Must Die, tror jag ^^
Senast köpta skiva: Ingen aning... -.-
Sparar till: inget speciellt
Väntar på: att Vendela ska bestämma hur hon vill göra nästa sommar (ta det som en pik Vendela ;D)
Pålägg som gäller: Skinka och tomat :D
Dagens dryck: Mjööölk
Senaste boken du läste: Typ min engelskabok, The Wish House
Senaste maträtten du åt: Ravioli ^^
Senaste klädesplagget du bar: Morgonrock :D
Senaste repliken du yttrade: Okej
Senaste personen du träffade: Pappa (a)
Senaste person du pratade i telefon med: Mamma (h)
Senaste person du fick brev av: Farmoor :D
Senaste gången du sov: Imorse :D
Senaste saken du köpte: Fralla på Pallas
Vad har du gjort idag: Skolan, Girls Only, V-by & TV, typ
Gillar du svarta kläder: Jaa :D
Hur tidigt stiger du upp: Olika varje dag, beror på när jag börjar :) Men runt sju halv sju...
Vilken färg har du på håret: Typ ljusbrunt?
Vad har du för färg på ögonen: Blåa
Är du uppväxt i stan eller på landet: Stan/Förort
Hur många par skor har du: 9 st tror jag, men använder bara tre av dem (ett par är innegympadojor/dansskor och det andra paret ett par ankelboots och det tredje mina gympadojjor)
Var har du ont: Axlarna & magen
Kan du stå på händer: Haha, nej! Vågar inte ju ;D
Vad lyssnar du på för musik nu: Inget :P
Vad tycker du om idrott: Rätt roligt, men bollsporter är inte min starka sida ;D
Vad har du för klocka: Mobilen?
Sämsta sport: Bollsporter!

Inga kommentarer: