2006-10-26

BILD: båtar på Seine, Paris. Jag vill tillbaka, eller iaf att det blir varmt och fint väder igen!

Ja, regnandet verkar aldrig ta slut och eftermiddagen har spenderats med först NO (det manliga och det kvinnliga könet + snuskord) och sedan matte och Phytagoras Sats. Nu längtar jag bara efter att Vänner ska börja så att jag får koppla av lite och sen ska jag plugga lite mer NO, och skriva klart SO-artikeln. Eventuellt blir det lite yoga/pilates ikväll. Eller så tar jag bara ett långt bad. Borde försöka läsa lite också, det var ett tag sen :). Förrut läste jag typ jämt, iaf en stund varje dag. Men nu på hösten blir det inte så, fast jag egentligen vill läsa ännu mer än vad jag brukar ;).

DAGENS CITAT;

Jag: "Aa och alltså, hon ba amen då måste jag köpa blablabla å ja ba okeeey, men jag vill ändå åka dit och då hon ba.." (ni fattar poängen va? massa ba & typ och annat)
Idrottslärare: "Du är allt en riktig tonåring du Cornelia"
Jag, Em, An: - asgarvar -
Jag: "Amen i alla fall, hon ba blablabla å ja ba blablabla..."

Gildoow: "Jag har laddat ner en så bra låt och den kommer bli så himla inne och jag hörde den först lalalala" (viftar med håret och vickar på stolen, stolt)
Steffi: - lyssnar - "Gildoow, den här låten är typ gammal"
Gildoow: "Nej det är den INTE! Visst är den inte det"
Alla: - lyssnar - "Haha, jo, den är visst gammal!"
Haha, vi älskar dig allihopa honey. Du är underbar, (a)

Inga kommentarer: