2006-10-26

Igårkväll skulle jag logga in på msn för att jag såg att Malin var inloggad och jag skulle fråga henne om en grej inför engelskaprovet (som jag måste säga gick bra förrutom en sak.. :S) men det blev ett lite "djupare" samtal om en grej som jag faktiskt inte tänker ta upp här. Vet inte om jag blev så mycket smartare efter konversationen med henne, men det hjälpte iaf. Att prata om det med någon som också är inblandat, det var faktiskt rätt skönt. Tack söt, (a)

Jag skulle vilja ha en USB-sladd till mobilen så att man kan föra över bilderna från den till datorn och hittade en på samsung.se men inget pris. Någon som vet vad en sådan kostar?

Imorgon åker mina sysslingar till Thailand och jag är så himla avis, jag vill verkligen åka dit, saknar det så mycket och saknar det ännu mer när alla andra åker dit! Taskmörtar som åker dit utan mig!

Vi körde handboll på idrotten ;) Jag var rätt bra faktiskt, men man skulle ju kunna säga att jag.. kan bli bättre eller något. Imorgon ska vi få omdömena, tror jag i alla fall :D Det ska bli roligt att se vad alla lärare tycker om än (: Iaf om man har bra saker då, men det tror jag faktiskt att jag har.

Inga kommentarer: