2006-10-17

Den här listan hittade jag på Soffs blogg. Har dock tagit bort frågor som jag inte hade något bra svar på.

Favoritcafé: Jag älskar alla caféer, men Sturekatten är ju lyx!
Favorittidning: Veckorevyn..
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta stuprör från Gina Tricot eller min gråa klänning från samma affär.
Byter gärna garderob med: Måste erkänna att jag älskar i princip allt som Rachel Bilson drar på sig, så det blir väl hennes.
Vanligaste färgen på mina kläder: Åh.. ingen aning..
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt och enkelt, men lilvfyllt.
Mig själv med tre ord: Översocial, glad och ordningssam
Jag tränar: Yoga hemma och sen går jag på en tjejgrej på tisdagar där man får prova lite allt möjligt, sen är jag duktig på att promenera också.
Jag ville bli när jag var mindre: Författare & delfinskötare (som alla andra)
Nu vill jag bli: Vet inte längre..
Humör just nu: Trött men lycklig.
Hur många kuddar sover du med: 1
Bästa film/-er: Tycker det är jättesvårt att komma ihåg bra filmer!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 eller något sådant.
Är du kittlig: Haha, JAAA!
Chips, morötter eller godis? Jag gillar inte chips, mer än Pringles till kött & tzatsiki ibland på somrarna eller om man har någon god dip, men hellre godis!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : I princip alltid välstädat :)
Kaffe, te eller inget? TE!

Inga kommentarer: