2006-10-17


Läste precis i Michaelas blogg att OC börjar igen 1 november! Jag längtar ihjäl mig, seriöst alltså! Har gått och längtat sen i våras på att det ska börja igen, så ett par veckor till spelar ingen roll, inte för mig i alla fall! Men gud vad skönt att veta att det ska börja igen! Tror att jag har PMS, blev helt tårögd när jag läste att det skulle börja, visst gråter jag lätt, men inte så lätt i alla fall!
Mailade precis U med min NO-text och passade på att berätta att jag tror att alla i hela klassen har lärt sig jättemycket när vi har haft henne (:, jag menar, det är väl ingen idé att vi sitter och skriver det i våra loggböcker som hon ändå inte läser om man inte har henne som mentor såklart..
Snart GO med A, E och R. Cirkelträning, det ska bli roligt. Men nu, te & ostmackor och borde göra tekniken, men jag tror att jag skjuter upp den till imorgon istället. FÖRLÅT! Jag vet att jag borde göra den, men jag orkar verkligen verkligen inte! Snälla, jag är bra egentligen!
Saknar E så himla mycket! Jag vill verkligen att hon börjar i vår klass igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, visst är O.C bara för bra för att vara sant? :-)

Anonym sa...

ja det är underbart :) du gjorde min dag när jag läste i din blogg att det skulle börja igen (: