2006-10-05

Orienteringen gick typ bra, eller, vi tog alla kontroller men på lång tid så det blir typ G. Om jag hade gjort själv tror jag att det hade gått fortare, då hade jag sprungit. Vi gick hela vägen, jag ville springa, men vi gick ju i par (eller i vårat fall tre) så jag kunde ju inte bara springa i förväg. Menmen, nästa år blir det bättre :).

Hem, äta kladdkaka med E och A, när de gick hem matte, That's what I like about you, Vänner och småtjafs med bror. Nu ska jag fortsätta med matten, men jag orkar inte. Är så himla trött och fattar ingenting fast jag vet att om jag varit pigg hade jag fattat det. Aja, han får förklara sen. Nu ska jag ta ett långt och härligt bad, sen ikväll blir det Vänner och matte, igen.

"Har vi några läxor?"
"MATTE!"
"Vadå matte?"
"Hej, jag heter Mattias, kallas oftast för Matte"

<3

Inga kommentarer: