2006-10-04

Scouter ikväll, ska bli mys, jag älskar att vara scout. <3 Det är det bästa som finns tycker jag! Kärlek!
Dricker te för jag fryser, orkar inte göra mer matte, talen bara blandas ihop. Jag vet att jag kan, men jag är så himla trött! Har övat lite till spanskan också. Imorgon efter orienteringen blir det plugga plugga! Ska lära mig spanskapjäsen utantill, göra klart matten och läsa min engelskabok. I alla fall några kapitel till vill jag läsa. På fredag får jag ta med mig Son hem, för jag kommer inte att hinna göra så mycket på den tisdag onsdag och sen ska vara klar på torsdag. Men det blir säkert jättebra, jag är bara trött. Vill inte behöva tänka "har vi några läxor imorgon?", jag vill tänka "ja nu är skolan slut!" Längtar ihjäl mig efter att träffa Sofia, saknar henne djävulskt mycket men vi ska typ träffas på lördag och prata, hyra film och sådär. Jag längtar! Nästa helg är det patrullhajk ;D Ska bli så jävla kul, järven äger liksom alla ju! <3

Inga kommentarer: