2006-11-25

AIK F92 körde lika mot Haninge F92, de var jätteduktiga!

Igår shoppade jag lite på Yves Rocher, en ny mascara (som jag verkligen behövde! ägnade tio minuter i går morse åt att lägga på och ta bort mascaran, hatar min gamla borste!), en "soft skin 3 minutes" och ett läppbalsam med aprikossmak. Jag älskar Yves Rocher och deras grejer! Sen var det rea på typ allt så det kostade bara 99 kronor ;).

Grannarna kommer över på middag ikväll, ska bli trevligt, innan det ska jag hinna klart med i alla fall arkitektuppgiften till bilden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så Yves Rocher är bra? Jag har aldrig vågat beställa, har tyckt att det skulle känts så surt om man fick hem massor av grejer i skitdålig kvalitet, billigt är ju tyvärr inte alltid så bra... Men nu när du rekommenderar det så kanske det är värt att testa, eller? :)